Monday, March 11, 2013

Last day of oh-my-childhood

Arvasin, et oleks päris märkimisväärne täna üks postitus teha, sest nimelt on täna viimane päev, kui ma olen teismelisaastates - homme on 12. märts ja sellega koos saabub mu 20nes sünnipäev. Uskumatu, et juba paari tunni pärast olen ma  twenty-something. Kuna viibin Tallinnas ja koju saan alles reedel, tähistasime perega mu sünnipäeva möödunud nädalavahetusel. Sain suurepäraseid kingitusi. Vanemad tegid sellel aastal kaks kinki, sest issi tuli laupäeva hommikul Hiinast ja tõi kaasa täiesti breath-taking kullast kaelakee. Nagu mu väga kallil kuldsõrmusel, mille gümnaasiumi lõpetamise puhul vanematelt sain, on ka sellel kaelakeel nii kollast kui ka valget kulda. Kui koju lähen, teen pildi ja panen üles ka, aga igatahes on see gorgeous ja võin üsna kindel olla, et just eriti paljudel eestlastel sellist ei ole. Emme pakk sisaldas kuldsõrmust, mis on nii minulik ja ilus, pluusi, aluspesu, kommi ning absoluutselt v-õ-r-r-a-t-u-t punast kleiti. Kleidi saan selga panna juba järgmisel nädalal, kui Caroga ooperisse lähme(andsin teist korda verd ning võitsin ooperipiletid, veel avastasin, et mu veregrupp on A negatiivne, mis oli üllatus, sest mõlemad vanemad on positiivsed). Nanna kinkis suure pudeli lõhnaõli ja ma jumaldan seda lõhna, ainult, et ei raatsi üldse kulutada. Emme poolne onu pere kinkis raha, samuti ka teine vanaema. Issi poolse onu perelt sain väga ägeda sinisete kividega kaelakee ning sobiva käevõru.

Ei ole veel mingit sünnipäeva-tunnet ja õigupoolest pole sünnipäev veel päriselt käeski. Aga igatahes - nüüd vananemisest aitab. Oleksin meeleldi juba 18ne juures peatunud, aga ega see 20 ka vist nii halb pole. Edasi siiski pole kerida vaja.

Eks kirjutan uuesti, kui kiired nädalad möödas on.

No comments:

Post a Comment