Sunday, April 29, 2012

Filmid&Raamatud

Lubasin siis eelmises postituses, et kirjutan millalgi veidi lähemalt raamatutest ja filmidest, mis mulle meeldivad. Siit see tuleb.

Esmalt, kõige lihtsam. Mu lemmikraamat on "Midagi laenatut", nagu ka enne mainisin. Raamatu autor on Emily Giffin. Lugu räägib Rachelist, kes on jurist. Ta on terve elu olnud "play-by-the-rules" tüdruk ning elanud oma täiuslikult eduka parima sõbranna Darcy varjus. Ta isegi tutvustas Darcyt Dexile, kes Rachelile endale salaja meeldis. Ning Dex palus Darcyt viimaks endale naiseks. Rachel on muidugi harjunud sellega, et Darcy kõik endale saab. Aga võimude vahekord muutub Racheli 30ndal sünnipäeval. Pärast Darcy lahkumist saab Rachel aega veeta Dexteriga. Üks asi viib teiseni ning nad veedavad öö koos. Kuigi kogu loo vältel valdab Rachelit süütunne, kerkib selle varjus esile ka tema maha surutud armastus Dexteri vastu. Ning kuigi ta ei taha haiget teha oma parimale sõbrannale, peab Rachel viimaks valima oma õnne ja teiste õnnelikuks tegemise vahel. Kõige selle käigus avastab ta, et piirid sõpruse ja armastuse vahel on hägused, täpselt nagu ka õige ning vale vahel.
Mulle meeldis see lugu, kuna see õpetab iseenda soovide eest välja astuma. Kuigi see, mis toimub, on väga ebaaus Darcy suhtes, ei ole temagi lõpuks just kõige puhtama südametunnistusega. Lisaks on lugu kuidagi veidralt lootust andev - armastust ei saa tegelikult ikkagi maha suruda. See, mis tulema peab, see ka tuleb.
Totaalne naistekas, loomulikult. Aga mulle väga meeldis.

Mulle meeldivad ka sellised teosed nagu "The Host"("Keha"), Christopher Paolini Pärimuste tsükkel(neli raamatut, millest esimene oli "Eragon"), Harry Potteri lood jne.

Hetkel on mu lemmikfilmiks vist "One day"("Üks päev").
http://www.youtube.com/watch?v=uLUWHW5NxwI. Sellel aadressil näete siis treilerit. Tegelikult on seegi film tehtud raamatu järgi, mida ma veel lugeda ei ole jõudnud. Tahaksin küll. Kuna tegemist on draamaga, hoiatan kohe ära, et lõpp ei ole nii õnnelik, kui paljudele meeldiks. Lugu on väga kaasahaarav. Räägib Emmast ja Dexterist(nagu näha, on mul nõrkus selle nime vastu vist:D), kes peaaegu magavad koos ööl, kui kolledži lõpetavad, aga otsustavad jääda sõpradeks. Lugu viib vaataja läbi 20ne aasta, just selle kuupäeva, mil Emma ja Dexter suhtlema hakkasid. See näitab nende suhte keerdekäike, kõõlumist sõpruse ja armastuse piiril ning lõpuks vajumist ühele poole. Ma tõesti rohkem rääkida ei tahaks, sest ma arvan, et te peaksite ise vaatama. Ausõna - mina nutsin.
Ma olen vist üldse depressiivsete asjade austaja. Kuigi, komöödiad meeldivad ka. Action meeldib ka. Aga see film läks eriti südamesse. "The vow"("Vanne"), meeldis ka. Tsekkige ise üle.

Vot nii palju siis praeguseks. Homme on 30. aprill ja mu esimene riigieksam - eesti keel. Edu mulle ja teistele abiturientidele!
Lähen trenni.
Kohutmiseni.

No comments:

Post a Comment