Tuesday, May 1, 2012

Õnnitlused, nohu & Example

Esiteks - palju õnne sünnipäevaks, Maanus! Nüüd saad  "tasuta" alkoholi igalt poolt. Yeei.

Täna on kõigil vaba päev, 1. mai siiski. Eile oli mõnus õhtu, väiksed siidrid neiudega ja seejärel Villem natuke suurema seltskonnaga. Päev ei olnud NII hea, sest eesti keele eksam osutus nõmedaks. Kui kirjandi osaga võisin isegi rahule jääda, siis küsimustele vastamist olen proovieksamites korduvalt paremini teinud. Aga ei ole mõtet selle pärast põdeda, sest noh, mis tehtud, see tehtud.
Mind on ründama asunud vastik nohu, mistõttu olen rõvedalt väsinud ja peavalu käes vaevlev.

Example on siis, nagu enne mainitud, hetkel mu lemmikartist. Hommikul sõitsin autoga, raadiost tuli Changed the way you kiss me ja kiiruspiirangust kinni pidada oli kohe palju keerulisem. Example'it olen kuulamas käinud ka live's - sõbrad kinkisid sünnipäevaks kaks piletit. Kontserdil käisin koos Elluga ja see oli väga awesome kogemus, mida tahaks kindlasti veel korrata. Rock Cafe's vaadisiidrit juua ma ei soovitaks, sest see on tõesti kuidagi maitsetu. Või on asi lihtsalt minus.
Siin saate näha mu lemmivideod Example'i ja Laidback Luke'i loole Natural disaster.

Ma peaksin tegelikult hetkel õppima ühiskonnaõpetust, sest see eksam ootab mind reedel ees.
Nii, et ma suundun seda nüüd tegema.
Peamiselt tahtsingi Maanust õnnitleda ja anda teada, et see uus eksamikorraldus on täielik bs.

No comments:

Post a Comment