Wednesday, May 2, 2012

Abiturient & sarjad

Täna otsustasin kirjutada oma lemmiksarjadest, sest tänu eksamitele ma väga tihedalt enam kodust välja ei saa. Pärast reedest ühiskonnaeksamit saan natuke hingata, sest järgmine on inglise keel ning selleks on väga keeruline reaalselt midagi õppida.

Seega, sarjad, mida ma regulaarselt vaatan on "Grey anatoomia" ja "Meeleheitel koduperenaised".
Kuna mõlemad on üsna kuulsad siis sisukokkuvõtet pole mõtet vist kirjutama hakata.
Lühidalt, juhuks kui keegi tõesti ei ole kursis, esimene sari räägib siis arstidest Seattle's ja teine neljast naisest ning nende eludest Wisteria Lane'il.

Miks mulle meeldib "Grey anatoomia?"
Esiteks, ma austan väga seda, mida arstid teevad. Kuigi, nagu võib lugeda, on tõenäolisem, et Grey'st õpitud nippidega pigem tapab inimese, kui päästab, on siiski mitteteadjal inimesel, nagu mina, päris põnev sarja vaadata. Lisaks, näitlejad on superlahedad ja süžee on samuti haarav - lisaks arstitööle on selles ka inimsuhteid.
Mu lemmiktegelane "Grey anatoomias" on tõenäoliselt Christina Yang, sest temas on niivõrd palju vastandlikku. Ühest küljest on ta badass hardcore südamekirurgia resident, teiselt poolt aga on ta abielunaine ning tema abielu on lagunemas ja kuigi ta teeb näo, et kõik on täiesti kontrolli all ja teda ei huvita, siis tegelikult on ta haavatav, nagu kõik teised inimesed. Niiet, nagu sellest kõigest võib välja lugeda, mind paelub vastandlikkus.

Miks mulle meeldib "Meeleheitel koduperenaised"?
Esiteks on see üsna humoorikas, mitte küll alati, loomulikult, aga Lynett, Susan, Gabrielle ja Bree lahendavad kõiki olukordi niivõrd omanäoliselt, et seda vaadates unustan ma igasugused jamad, mis võib-olla päris-maailmas esinevad.
Üks mu sõpradest on mitu korda maininud, et ma meenutan nii välimuselt kui kohati hääletoonilt Susanit(või siis Teri Hatcherit, kes Susanit mängib). Ma ei tea kui nõus ma  sellega olen, aga Susani tegelaskuju meeldib mulle sarjast vist kõige enam. Ta on küll kõige hädisem, aga samas on ta ka kõige siiramate emotsioonidega. Seetõttu ta mulle ka meeldib.

Tõsielusarjadest meeldivad mulle "Cake boss" ning "Say yes to the dress". Lisaks nendele vaatan ma aeg-ajalt "LA ink"-i.
Klõpsates sarjade nimedele, saad nendest rohkem lugeda.

Vot, tänaseks siis kõik. Ootan issit koju, et saaksin temaga natuke ühiskonnaõpetusest rääkida.
Kohtumiseni.

No comments:

Post a Comment