Monday, May 14, 2012

Väsimus, stress & Näljamängud

Kuna aina lähemale jõuavad matemaatika ja füüsika eksamid on mul hetkel stressi rohkem kui küll. Mu küüned on alati olnud hästi tugevad ja murdumisega ei ole peaaegu kunagi probleeme olnud, aga kuna nüüd praktiliselt iga päev millegi pärast muretsen, on see ka küüntele mõjuma hakanud. Loodan, et kui eksamid läbi saavad, siis muutub küünte olukord jälle endiseks.

Väga suur väsimus on peal. Eelmine nädal oli tohutult tegus ja ei ole siiani jõudnud end korralikult välja puhata. Neljapäeval, reedel, laupäeval ja ka pühapäeval sain üsna vähe magada, sest olid sünnipäevad/emadepäev/Elluga tsill ja nii edasi. Ma ei tea, kas see olekski nii suur probleem tavalises olukorras, aga kuna ma niigi stressiga maadlen on igasugune magamatus topeltsuur mure. Homme ja kolmapäeval pean kooli minema, aga kuna see võtab mõlemal päeval max tunni, siis võib loota, et jõuan matemaatika kõrvalt ka magada. Unenäod muutuvad iga ööga aina naeruväärsemateks ning mul ei ole ühelgi hommulik udust aimugi, kust sellised asjad tulla võiksid. Lugesin, et kui uni on piisavalt sügav, ei tule ka unenäod kimbutama, nii et loodan sellele, et pärast unetuid öid viimaks korralikult magama jäädes olen piisavalt välja lülitatud, et mingi jama mu und segama ei tule.

Nii palju, kui kodus olen aega veetnud, olen lugenud. Selle jaoks ei ole enam ammu aega leidnud ja õigupoolest ei ole ükski piisavalt põnev raamat ka teele sattunud. Hiljuti vaatasin "Näljamänge", mis on tõeliselt kõva film ja väga meeldis. Ning nüüd otsustasin raamatud ka läbi lugeda. "Näljamängud"("The Hunger games") on tegelikult üks ja esimene raamat triloogiast, teine osa on "Lahvatab leek"("Catching fire") ning kolmas kannab pealkirja "Pilapasknäär"("Mockingjay"). Kaks esimest on loetud, kolmas on olemas, aga ei ole veel lugemisega alustanud, kuigi ootan vägagi kannatamatult. Nimelt hetkel loeb raamatut mu ema ja mul ei jää väga muud ülegi, kui oodata. Õnneks loeb ta üsna kiiresti, seega ehk homme saan loo lõpu ka mina teada. Igatahes, ei ole põnevamaid raamatuid ammu lugenud. Ma loodan nii väga, et Katniss jääb Peetaga kokku(kes lugenud on ja lõppu teab - ärge öelge mulle). Kui viimase osaga lõpule jõuan, annan teada, kas mu lootused läksid täide ja mis ma viimaks triloogiast kokkuvõttes arvan. Kuigi, ma olen täiesti kindel, et muljed on positiivsed, sest Suzanne Collins kirjutab lihtsalt nii kaasahaaravalt, et võib-olla suudaks ta isegi "Kalevipoja" lugemisväärseks teha.




Soojad ilmad pidid vaikselt tagasi tulema ja parem oleks, sest enne lõpetamist tahaks viisaka jume saada. Kuigi ma VIHKAN päevitamist, sest see on tõesti nii kohutavalt igav ja kuumus ajab mu pea valutama, ei taha päris luigena ka Kontserdimaja lavale minna, eriti kuna mu kleit on sellist värvi, mis oleks talvise haledalt heleda naha peal lihtsalt kole. Sellel aastal said kleidi inspiratsiooniks kingad, mille ostsin ära küll vist juba septembris-oktoobris või isegi varem. Kingad üldse tõmbavad mind ja mul on neid tegelikult vägaväga palju, aga neid konkreetseid kingu ei olnud võimalik mitte armastada. Võrratud, lihtsalt võrratud. Peaasi, et ma teel lavale kõhuli ei kuku. Loodan klassivendadele, kes mind püsti peaks hoidma.

Inka eksami suulises osas sain maksimumpunktid, 20. Õnneks. Rääkisin teemal some people say that music should not be a compulsory subject in secondary school. Jutt jooksis ja intervjuu sai läbi tunduvalt kiiremini, kui kartsin.

Aga aitab tänaseks küll.

No comments:

Post a Comment