Monday, October 22, 2012

Don't want your hand this time - I'll save myself.

Another week has started. Hello again, Tallinn, how are you?
Alustasime nädalat õiguse kontrolltööga. Ei saa kurta - töö ei olnud nii hull, kui kartsin ja loodan saada normaalsed punktid. Kuigi siin TTÜ-s ei ole kunagi miski kindel. Koolipäevale järgnes mul avatud uste päevade teemaline koosolek ITÜN-iga. Võtan siis seekord ka osa, esimene asi, mida ITÜN-is teen. Lisaks sain hommikul väga ägeda pakkumise. Nimelt tahab ITÜN korraldada kõigi IT tudengite ühispeo, mis leiaks aset Glehni lossis kevadsemestri alguses. Ning nad pakkusid mulle peakorraldaja/projektijuhi kohta, kuna mina käisin selle idee (olgem ausad, väikese suunamisega) välja. See on kindlasti superhea võimalus ennast proovile panna ning arvan, et ütlen jah. Ma ei saa öelda, et seda hiljem ei kahetse, aga olen kindel, et mind aidatakse, probleemi ei tohiks olla. Loodan. Loodan parimat.

Pärast koosolekut läksin Annaliisa juurde. Caro ei suutnud seda tundi ilma minuta ühikas veeta ja oli juba enne Annaliisa juurde jooksnud. Natuke istusime, naersime, ajasime juttu. Siis aga otsustasime, et 1. kõht on tühi ja 2. läheks piljardisse. Niiet ostsime Keemia peatusest burksi ning suundusime Bambasse. Väga vahva oli, nagu alati. Ja ma suutsin isegi piljardis võita, mida ei ole kahjuks enam ammu juhtunud. Perhaps my luck is changing? Here's hoping. Seega nädala algus ei olnudki kõige hullem.
Jään sellel nädalavahetusel Tallinna, sest tahame neiudega shoppama minna ja võib-olla veidi linna peale ning pähapäeval on Jettel 2. sünnipäev. Seega loodan, et igav ei hakka. Ja kui hakkab, sean sammud Pärnu poole.

Väikesed pildid tänasest piljardist:







No comments:

Post a Comment