Thursday, December 20, 2012

My TOP 3-s

 Ilmselt paljud juba teavad,  kui suureks kinnisideeks on mulle viimasel ajal muutunud autod. I just can't get enough! Niisiis, minu top 3 autot.

AUTOD TOP 3:

3. Cadillac Escalade - Escalade on siis täissuuruses SUV, mida toodab General Motors luxury brand, USA-s Texases. Escalade'i tutvustati maailmale esmakordselt 2000ndal aastal vastulöögiks Lincoln Navigator'ile. Escalade'idel võib välimuse järgi eristada kolme põlvkonda : 

1.põlvkond








2.põlvkond









3.põlvkond



Veel võib öelda, et Cadillac Escalade'idel võib kohata mootoreid kuni 257 kW võimsusega (seda wikipedia andmetel, ma kahjuks nii täpselt mootoreid ise ei tea). Ilmselgelt kuulub mu TOP 3-e Escalade'i kolmas põlvkond. Auto on väga kõrge ning pikk ja näeb minu arvates ilus välja. Escalade'iga ma kahjuks ise kunagi sõitnud ei ole.



2.Jeep Grand Cherokee - Väga napilt teisele kohale jääva auto näol on tegemist keskmise suurusega SUV-ga, mille algusaastaks võib lugeda 1983, mil alustati väiksemate Jeep Cherokee'de tootmist, tootjaks Chrysleri haru Jeep. Kõige võimsama mootoriga Grand Cherokee on 6,4 Hemi, mille võimsus on 350 kW. Olen ise sõitnud 2010nda aasta Jeep Grand Cherokee'ga, mis oli erakordselt ilus masin ja kummitab siiani.















1. Chrysler 300C - Kõige ilusam auto maailmas. 2012nda aasta versioon ei ole enam nii kena, kui vanemad, aga Chrysler on Chrysler. 300C on siis täissuuruses sedaan, vanematele mudelitele on iseloomulikud massiivsed kandilised ninad. Uuemad mudelid on juba ümaramateks tuunitud. Ka Chrysler 300C-le on peale pandud 5,7 HEMI. Kahjuks pole endal olnud õnne  300C roolis istuda, küll olen aga sõitnud Sebringu ja Grand Voyager'iga. 














Lisaks, täna sai läbi mu esimene semester siin TTÜ-s. Või no, regulaarne õppetöö esimeseks semestriks. Vahetasime tibulinnudega jõulukinke ka, ja nii tore, kui hästi nad mind tunnevad.
Käisime Caroga jõulushopingut tegemas, mis osutus õnneks väga edukaks. 
Homme hommikul tuleb Ellu siia ja õhtul tähistame maailmalõppu ning Siku 20ndat sünnipäeva ja 22se hommikul saan viimaks koju vaheajale.

Häid jõulupühi Tallinnast!

No comments:

Post a Comment