Friday, December 28, 2012

"Life is what happens when you're busy making other plans."

No nii. On siis kätte jõudnud aeg teha 2012 aasta viimane postitus.
Olen juba peaaegu nädal aega kodus saanud olla ja igal öösel oma voodis magada, mis on mulle äraütlemata suurt rõõmu valmistanud. Tallinnal pole häda midagi, aga kodu on ikka palju parem.
21. detsembril pidasime Sireti sünnipäeva. Kes veel tähele pole pannud, maailmalõpp jäi ära. Ellu jõudis Tallinnasse juba 11 paiku hommikul. Õnneks olime Caroga selleks ajaks üleval, riides ja isegi söömas sai käidud. Päeva sisustasime sellega, et käisime Ellu & Caroga linnas, sõime ja vingusime peamiselt ääretult külma ilma üle. Enne veel, kui tagasi Mustakale sättima suundusime, saime Marko & Keviniga kokku ning istusime natuke Katusekohvikus. Väljas oli tõesti nii külm, et ma kontrollisin pidevalt, kas mul veel põskedel ning ninal nahk olemas on. Kui olime koju sooja jõudnud, pidin juba uuesti Mannule bussipeatusesse vastu suunduma. Tõesti - nii külm oli, et nutt tuli peale, aga samas ei julgenud pisaraid ka valada, sest need oleks ilmselt jäätunud mu näole. Sättisime siis neljakesi meie juures end õhtuks valmis. Kangekaelselt keeldusime mina, Ellu ja Caro hülgamast kleite, mida kavatsesime kanda, seega panin ma jalga 2 paari sukki ja sokke ning kleidi peale oma kõige lemmikuma kampsuni (kas ma mainisin juba, kui külm õues oli?). Siku soovis sünnipäevaks vaipa, mida ma muud moodi pakkida ei osanud, kui suure musta koti sisse ning värvilist nööri ümber. Ausalt öeldes nägi pakk välja pigem laiba moodi, eriti kuna me Siku juurde läksime seda kahe vahel kandes. Jõudsime kohale, keegi ära ei külmunud ja maha ei kukkunud(veel). Väga tore oli näha nii Sikut kui ka Keretit, kes natukeseks ajaks USA-st meid siia Eestisse lõbustama tuli. Plaan oli Siku juurest koos linna suunduda, aga mingil hetkel avastasin ma, et olin maha unustanud ID kaardi ilma milleta kahjuks paljudesse baaridesse sisse ei lasta. Õnneks tahtis Ellu ka jalatsid ära vahetada, seega kõmpisime ühikasse tagasi ja pärast põhimõtteliselt jooksime uuesti Siku juurde, et teistega koos viimasele bussile jõuda. Läksime Hullumajja, mis oli tegelikult üsna normaalne baar. Mingil hetkel ühines meiega ka Frank ja siis läks shotte juba liiga paljuks. Pool viis hommikul jõudsime Ellu & Caroga ühikasse ning veidi pärast kaheksat suundusime liinibussile ja sõitsime bussijaama, kust läksime Pärnu bussile.

Laupäeva õhtul kaunistasime perega kuuske, mis on alati vahva traditsioon olnud. Jõule pidasime kahel päeval ning mõlemad olid väga toredad üritused. Sain kaks piletit Cirque De Soleil'e, mida väga juba eelmisel aastal näha tahtsin ja veel palju toredat. Ning viimaks jõudis kohale ka uus aku mu läpparile, s.t enam ei tähenda 100% akut 50 minutit.
Eile sain Mannuga kokku, istusime Hahnis ja muljetasime veidi Siku sünnipäevast ning täna otsustasime Caroga endale puhkust anda ning käisime Termides. Varsti on aastavahetus, mille jaoks ma plaane teha ei jaksa veel ning pärast seda tuleb õppima hakata ja Tallinna tagasi minna. Oi jah.
Kohtume siis järgmisel aastal.






No comments:

Post a Comment