Monday, December 3, 2012

"The only thing that will ever make me fall in love is: if I fall in love."

Ilusat möödunud esimest adventi kõigile!


Pole tükk aega jälle blogi uuendanud. Ilmselt selletõttu, et ei ole nagu midagi väga erilist öelda olnud. Nüüd aga sadas lumi maha ja kuigi mul on koguaeg külm, varbaid õues olles ei tunne ja nina on enamus ajast punane, meeldib see ilm mulle kohutavalt. Lumi on praegu veel täiesti valge ja rikkumata ja nii puhas.
Ilus on aknast välja vaadata. Lõpetasin just tee joomise ja hetkel on täitsa soe olla(kaua see ilmselt ei kesta, aga eks siis teen teed juurde).
Lumest rääkides - ma ei saa aru, mis värk tallinlastele valede väljenditega on. Eile oli kursavennaga pikem diskussioon teemal kas lumi "hakkab kokku" või pakib. No ilma igasuguse kahtlusteta ju pakib. Aga ei, pakib pidi tähendama oksendamist ja selle tõttu väga kole väljend olema. Käib üle mõistuse, miks kasutada pikka ja kohmakat väljendit, kui lühike ja tabav on täiesti olemas.

Möödunud nädalavahetusel käisime Emmega teatris "Uhkust ja eelarvamust" vaatamas. Päris hea oli, kuigi film ja raamat olid ilmselgelt paremad. Ja ülejäänud päevad sisustasin sellega, et aitasin Issil tapeeti panna. Ei jõua ära oodata, millal remont valmis saab, see tuleb nii äge. Meie Emmega saime tapeedi valida, niiet väga stiilne värk (here's hoping).
Eile õhtul käisime Pärnu kuuske vaatamas, mis on sellel aastal üllatavalt ilus. Good job, Pärnu!

Üleelmisel nädalavahetusel aga käisin vahelduseks Ellu ja Mannuga Mirage's, mida ma siiani täisealisena külastanud ei olnudki. Ilmselt on see nüüd Pärnus väga kuumaks kohaks muutunud kuniks ma siin Tallinnas istunud olen. Igatahes õhtu oli vahva ja tahaks juba uuesti oma neiusid näha. Ka Maanus sattus tee peale, mis tegi õhtu ainult paremaks.

Kooli on veel kaks ja pool nädalat jäänud, siis on veidike vaheaega ja siis juba esimene sess. Filosoofia kursuse sain neljapäeval arvestatud, mis on lihtsalt SUUR SUUR pingelang mu jaoks, sest filo oli tõeline mindfuck(andestust väljenduse pärast). Vaikselt hakkan oma koduste töödega ka järje peale saama ja ei tunne küll hetkel, et ükski tähtaeg liiga lähedal oleks. Händlib ära küll. Loodame vaid, et eksamid samamoodi mööduvad ja järgmisel aastal ka TTÜ ridades olen. Hetkel on käes filo arvestus, mat täiendi arvestus, keka kohe tehtud ja erialatutvustus peaks ka vist läbi olema. Ehk siis olemas 10 EAP-d. Selleks, et üldse kooli jääda on vähemalt viis veel vaja ja idee poolest peaks kokku tulema 37.
Hoidke pöialt!
SIIN saate kuulata ühte Avenged Sevenfoldi järjekordset suurepärast laulu ning öelda, et see bänd mul hetkel kinnisideeks on, ei oleks üldse liialdus.

Ilusat talve ja edu jõuludeks valmistumisel!

No comments:

Post a Comment