Sunday, November 18, 2012

"You only live once, but if you do it right, once is enough."




No nii. Aeg siis veidi pikema postituse jaoks jälle ja mul on pilte ka kogunenud. Sain matemaatilise analüüsi teooriatöö (legaalse) spikri tehtud. Võttis kõigest 2,5 tundi, mis seal ikka.
Nüüd söön mandariini, küünal kustus küll akna peal ära, aga küll uue paneme.
Sellel nädalavahetusel jäin Tallinna. Palju oli teha.

.
Alustame neljapäevast. Kohe pärast kooli läksime Caroga Kristiinesse shoppama, Saara ühines meiega veidi hiljem. Kuigi ma olen rahaga ÜLIMALT karmikäeline ega raatsi peaaegu kunagi mitte midagi osta, kui see just hädavajalik ei ole, lõppes shoppamine isegi minu jaoks ostudega. Nimelt soetasin uue kleidi ja sellega koos ka boolero(kirjutatakse nii? ei tea), lauvärve ja silmalaineri. Kõik olid enam vähem vajalikud sama päeva õhtu jaoks, sest läksime Hollywoodi Grindile. Enne tuli loomulikult veidi soojendust teha. Pidu oli iseenesest üsna normaalne ja võib teine kordki Grindile minna. Caro protestile vaatamata.
Reedel käisime Videviku saaga: Koidukuma 2 osa esilinastusel tänu Carole, kes liitus EMT-ga. Põhiline oli see, et sai tasuta jäätist ja energijajooki. Pärast seda suundusime Patrickusse. 



Laupäeval olime Caroga väga asjalikud ja kultuursed. Hommikul, kui viimaks ärkasime, koristasime kogu korteri ära. Veetsin erakordselt kaua aega pliiti nühkides, mida naabrid peaaegu mitte iialgi ei korista ning sain selle puhtaks. Olen enda üle väga uhke nüüd ja köögis käies piilun alati ka pliiti. Pärast seda suundusime linna ja läksime Meremuuseumisse, mis oli tõesti väga äge ja mida julgelt soovitan. Tegemist oli siis selle uuema muuseumiga, mis vanas Lennukiangaaris paikneb. Seal veetsime kaks tundi ja käisin vaatamata oma kergele klaustrofoobiale allveelaevas ära. Win for me! Pärast ostsime Solarisest süüa ja kohvi.

Ja täna hommikul magasime mingi 12neni, viisime taara ära, ostsime mandariini juurde ning hakkasime õppima. Ning siin ma nüüd siis istun. Homme on vaja jälle kooli minna, kolmapäeval lähen koju, kus on minu äraolekul suured muutused toimunud.

Aga, näeme siis.

No comments:

Post a Comment